Marketing Döntések Magazin

diskurzus marketingről és digitális eszközökről

A járt utat a járatlanért, avagy a PR szabályainak újragondolása

E heti könyvajánlónk egy vérbeli klasszikust ajánl, mely nem hiányozhat egy marketinges polcáról sem. Egy kiváló tartalommarketing-PR-közösségi enciklopédia, mely részletes útmutatóul szolgál, hogyan lehet a tartalom kiterjeszthető, reciklálható, újraformázható és naprakész, hogy elérhesse és ezáltal megszólíthassa olvasóit.

Könyvajánló Internet és PR

Megjelent: Wiley, (2017. július 31.)

A szerzőről

David Meerman Scott nemzetközileg elismert amerikai online marketing és sales stratéga, számos könyv (pl. Real-Time Marketing & PR, Newsjacking) és blogcikk szerzője.

Könyvajánló Internet és PR David Meerman Scott

A kép forrása: https://en.wikipedia.org/

A könyvről

Mindegy, milyen értéket mutatnak cégünk ROI mutatói, vagy hogy mennyire mozgunk otthonosan a tartalommarketingben, mindig van hova fejlődni. 2017-ben gyakorlatilag Dunát lehetett rekeszteni a frissiben megjelent, gyakorlati útmutatókkal ellátott, releváns és jól megírt tartalomarketinges könyvekkel.

David Meerman Scott könyve, a mára már klasszikusként forgatandó  New Rules of Marketing and PR’ tavaly érte meg a 6. kiadását, s méltatói szerint a legösszeszedettebb és legrészletesebb tárháza a különböző marketing eszközöknek és jógyakorlatoknak.

Miért érdemes elolvasni?

Mint a jó bor, idővel Scott könyve is csak job, sőt kiforrottabb lett az azt megelőző kiadásnál. Nemzetközi best-seller – eddig több mint 350,000 példányban kelt el és 25 nyelvre fordították le. Felmerül a kérdés: vajon a marketingesek számára miért kötelező olvasmány? Három érvet is tudunk rá:

5 cikk a digitális eszközök megjelenésének hatásairól

Jelen tallózónk  a digitális eszközök és platformok által generált új szokásokat fogja bemutatni, különös tekintettek a média fogyasztásra, illetve az utazási és vásárlási szokásokra.

Olvassa el ezt az írásunkat is!
A digitális eszközök megjelenésének hatásai fejléc
  • Gondoljunk úgy a könyvre, mint egy folyamatosan növekvő-fejlődő, minden alapot átszövő tartalommarketing-PR-közösségi enciklopédiára. A jó tartalommarketing jóval többet követel meg, mint egy szimpla blog: a tartalom legyen kiterjeszthető, reciklálható, újraformázható és naprakész, hogy elérhesse és ezáltal megszólíthassa olvasóit. Scott könyve részletes útmutatóul szolgál, hogyan is kell ezt csinálni.
  • Ez már a 6. kiadás, most különösen aktuálisra sikerült. Scott-ról tudni kell, hogy 2 évente újraírja és naprakésszé teszi könyvét, hisz jól tudja: ami ma fontos, az talán holnap újrafogalmazva talán még többet jelent.
  • Érdekesség, hogy a szerző a használandó (pl. a közösségi médián belüli) eszközöket nem izolálja fejezetenként; inkább együttesen ír róluk a bevezető részben. Később, egy másik szekcióban jó gyakorlatokkal és példákkal illusztrálja, hogyan lesznek képesek ezen eszközök szinkronban együttműködni, illetve megalkotni és fenntartani egy erősebb online jelenlét

A könyv Amazonról megrendelhető.

Amennyiben érdekesnek találta cikkünket, ajánljuk, olvassa el a továbbiakat is.
Ossza meg másokkal is!