Marketing Döntések Magazin

diskurzus marketingről és digitális eszközökről

5 fontos cikk az online és offline hirdetési módszerek fontosságáról és versenyéről

Soron következő témánkban a hagyományos, offline hirdetési módszereket vesszük szemügyre, és hogy azok mennyire képesek felvenni a versenyt a modern, internetadta vetélytársaikkal. E heti tallózónkban ezért olyan cikkeket ajánlunk olvasásra, melyek azt bizonyítják: a nyomatott sajtónak mind a mai napig van létjogosultsága a digitális korban.

Tallózó online vs offline

1) Mennyi időt töltünk a közösségi média-fogyasztással? [Infografika]

Manapság az egyik kedvenc, sláger téma, hogy az emberek mennyi időt is töltenek a közösségi médiában. Arról viszont már kevesebb szó esik, hogy mindez – az egész életünk vonatkozásában mérve – ténylegesen mennyi időt is jelent. Vajon mi mindenre lenne ez elég, ha minden egyes másodpercet sikerülne beosztanunk? A következő cikk egy infografika keretében szemlélteti a közösségi médiában eltöltött időt –  más digitális és alternatív cselekvésekhez viszonyítva.

https://www.socialmediatoday.com/marketing/how-much-time-do-people-spend-social-media-infographic

Tallózó online vs offline

A kép forrása: https://www.linkedin.com/pulse/online-marketing-vs-print-advertising-which-best-max-mridu-sinha-

2) Az offline vs. online, avagy miért hatékony még mindig a hagyományos média.

Nemrégiben tudományos kutatások igazolták, hogy a papíralapú tartalom, illetve a különleges ajánlatokat kínáló hirdetések hatékonyabban képesek kapcsolatot létesíteni az agyunkkal. Egy szimpla hétköznapi levelet könnyebb mentálisan feldolgozni és jóval könnyebb magát a márkát felidézni. Jelen cikk arra fókuszál, vajon az offline tartalom olvasása után miért is vagyunk motiváltabbak a vásárlásra, illetve miért emlékezetesebbek a materializált hirdetések, üzenetek.

https://www.forbes.com/sites/rogerdooley/2015/09/16/paper-vs-digital/#5075c7233c34

2-tallozo-online-vs-offline

A kép forrása: https://www.linkedin.com/pulse/online-marketing-vs-print-advertising-which-best-max-mridu-sinha-

3) A papíralapú hirdetések presztízse 2018-ban

Milyen értékek rejlenek a nyomtatott sajtóban? Vajon mindezek miatt továbbra is megéri nem lemondani annak használatáról? Tényleg ilyen nagy lenne a presztízse az offline médiának, hogy döntéshozatalkor is az ott olvasottak a mérvadóak? Vajon hogyan tehetjük minél hatékonyabbá offline hirdetéseinket? Jelen cikkben többek közt ezen kérdésekre is választ találhat.

http://www.mediaspacesolutions.com/blog/will-print-advertising-still-work-in-2018

Tallózó online vs offline

A kép forrása: https://www.linkedin.com/pulse/online-marketing-vs-print-advertising-which-best-max-mridu-sinha-

Ügyfélutak és döntések támogatása az online ügyfélszolgálati tevékenységek segítségével

A kapcsolat-marketing lehet a híd cégünk és ügyfeleink között, ha egységes rendszerként kezeljük az ügyfélutat és az ügyfélélményt. Jelen cikkünkben megmutatjuk, miért fontos, hogy az ügyfélszolgálat a marketingstratégia részét képezze.

Olvassa el ezt az írásunkat is!

4) Az információ hitelessége, az olvasás élvezete – az offline média értékeiről

Bizalom. Az egyik legfontosabb tényező a hirdetés folyamatában, ha azt szeretnénk, hogy az adott ajánlat tényleg hatásos legyen. Tartsuk szem előtt, senki sem vásárol varázsütésre – esetünkben egy hirdetés hatására  – ha nem bíznak a médiumban. A helyzetet bonyolítandó, hogy napjainkban egyre inkább elterjedtek az úgynevezett álhíroldalak. Az interneten fellelhető tartalmak java ellenőrizetlen, és még marad egy jó ideig, így az emberek bizalma sokkal inkább a régi jó, megbízható, nagy valószínűséggel szerkesztői és lektori kéz által javított hirdetési felületeket tartalmazó médiák felé irányult. A témáról a következő cikkben bővebben olvashat!

http://www.piworld.com/article/survey-shows-paper-preferred-for-information-credibility-reading-pleasure/

Tallózó online vs offline

A kép forrása: https://www.linkedin.com/pulse/online-marketing-vs-print-advertising-which-best-max-mridu-sinha-

TallózóFordításKönyvajánlóGyakorlatVélemény

5) Online marketing vs. nyomtatott hirdetések a költséghatékonyság tükrében

Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy a mai digitalizált világban hányféle offline hirdetési módszer is létezik. A soron következő cikk összegyűjtötte az online és offline hirdetési mód főbb komponenseit. Bár összevetésük után a cikk írója végül a digitális mellett tette le a voksát, ne feledjük: az offline hirdetési módszerek szintén lehetnek nagyon is hatékonyak, ha egy jól szegmentált célcsoportot megszólítva következetesen, stratégia mentén végezzük.

https://www.linkedin.com/pulse/online-marketing-vs-print-advertising-which-best-max-mridu-sinha-

Tallózó online vs offline

A kép forrása: https://www.linkedin.com/pulse/online-marketing-vs-print-advertising-which-best-max-mridu-sinha-

Amennyiben érdekesnek találta cikkünket, ajánljuk, olvassa el a továbbiakat is.
Ossza meg másokkal is!