Vajon a gyors vagy az ingyenes kiszállítás a jobb megoldás? Nos, e kérdést megválaszolni korántsem egyszerű. Egy átlagos vásárló ugyanis elvárja, hogy az online megrendelt termékeit minél gyorsabban és költségmentesebben kaphassa kézhez – vagyis, ideális esetben teljességgel ingyen. Ergo az e-kereskedelemmel foglalkozó cégeknek alaposan fel van adva a lecke, ha elégedettnek és ugyanakkor lojálisnak szeretné tudni vásárlóit. S hogyan érdemes mindennek nekikezdeni? Elöljáróban kicsit járjuk körbe a témát!

5 fontos cikk a gyors és ingyenes kiszállítás témaköréből

1) A brit Temando-felmérés

Az Egyesült Királyságban élő kiskereskedők úgy vélik, hogy a vásárlók 43%-ának ingyenes szállításra van szüksége, míg 57%-uk inkább a gyors kiszállításra vágyik. Ezt megcáfolva, egy 2017-es mérés szerint, az Egyesült Királyságban élő vásárlók 86%-a jobban preferálja az ingyenes kiszállítást vetélytársával szemben. Ha szeretne többet tudni a mérésről, akkor olvasásra ajánljuk az alábbi cikket!

https://ecommercenews.eu/uk-consumers-want-free-fast-delivery/

A brit Temando- felmérés

2) Melyik a fontosabb: az ingyenes vagy a gyors kiszállítás?

Adódik a kérdés, hogy vajon számunkra és vásárló közönségünk számára melyik a legmegfelelőbb választás. Legelőször is az a fontos, hogy minden cég térképezze fel vásárlóközönsége igényeit és majd ez alapján készítse el stratégiáját. Talán mondanunk sem kell, hogy mindez nemcsak magának a cégnek, de a vásárlók számára egyaránt kedvező és kifizetődő. Ha kereskedőként érdeklődik a stratégiakészítés kulcspontjai iránt, olvassa el az alábbi cikket!

https://www.digitalcommerce360.com/industry-resource/research-report-delivery-drives-business/

Melyik a fontosabb: az ingyenes vagy a gyors kiszállítás?

3) 5-7 nap várakozási idő ingyenes szállítással?

Rohanó világunkban, ha valaki azt találná mondani nekünk, hogy az USA-ban élő vásárlók 60%-a akár 5-7 napot is várna egy termék kikézbesítésére, amennyiben az ingyenes szállítással történne, vajon kinevetnénk? Tegyünk bárhogy, számos felmérés számol be  arról – még 2017-ben is, hogy a vásárlók jelentős része hajlandó több időt várni, ha az ingyenes szállítás biztosított. További információkért olvassa el az alábbi cikket!

https://www.amwarelogistics.com/blog/ecommerce-shipping-cost-vs-speed

5-7 nap várakozási idő ingyenes szállítással?

Diskuráljunk!

Amennyiben tetszett a cikk és szívesen beszélgetne róla,
csatlakozzon csoportunkhoz!
CSATLAKOZOM

4) Kizárlólag az ingyenesség számít?

Vajon tényleg így lenne? Nos, ezt sem állíthatjuk biztosan. Szintén egy 2017-es, az USA-ban végzett felmérés szerint, melyet az Internet Retailer és a Bizrate Insights végzett, a válaszadók 50,2%-a az ingyenes, 2,5%-a a gyors mellett teszi le a voksát. És a maradék 47,4%? Nos, az ő számukra mindkettő egyaránt fontos, ergo akár várni is hajlandóak egy kiszállításra. Kérdés, hogy meddig. Ha szeretne többet tudni a témáról, olvassa el az alábbi cikket!

https://www.digitalcommerce360.com/2017/03/27/consumers-want-free-shipping-and-theyre-not-willing-to-wait-very-long-for-delivery/

Kizárlólag az ingyenesség számít?

5) Vajon mit hoz a jövő?

Az alábbi Forbes cikk szerint a Walmart 2016-ban bejelentett egy ShippingPass nevű tesztprogramot, hogy ezzel is konkurálhasson az Amazon Prime-mal. A tesztprogram éves tagdíja 49 dollár, és a résztvevő vásárlók kétnapos ingyenes szállítást kaptak. A program céljául tűzték ki, hogy felmérjék a vásárlók jövőbeni igényét. A cikkben kijelentik: “A jövő gyors, ingyenes szállítás.” Vajon tényleg így lenne? További információkért olvassa el a Forbes eredeti cikkét:

https://www.forbes.com/sites/kathleenkusek/2016/05/14/walmart-tries-to-capture-iwwiwwiwi-shoppers-with-free-delivery/#2a43e36a1ae5

Vajon mit hoz a jövő?

Így olvasson!

TallózóFordításKönyvajánlóGyakorlatVélemény
A témában megjelent írásaink:

Fordítás

Könyvajánló

Gyakorlati példák

Véleményünk szerint

Ossza meg másokkal is!