Könyvajánlónkban most egy rendhagyó témával, a marketing modelljeivel foglalkozó művet mutatunk be Philip Kotler, Gary L. Lilien és Sridhar Moorthy tollából.

marketing-modellek-könyv

Megjelent: Phi Learning (2010. március 24.)

A szerzőkről

marketing-modellek-glilien

Dr. Gary L. Lilien a Pennsylvániai Állami Egyetem menedzsmenttudományt oktató professzora. Emellett pedig társalapítója és kutatási igazgatója az ISMB-nek (Institute for the Study of Business Markets), amely a B2B piacon folytatott kutatás előmozdítására koncentráló, világszinten vezető pozíciót elfoglaló intézmény.  

Nevéhez számos könyv köthető, melyek közül a leghíresebb a jelen könyvajánlóban bemutatott Marketing Models . Továbbá több mint 100 szakmai cikket publikált, elsősorban az ipari marketing, az új termékfejlesztés, a marketing modellek és a tárgyalási elmélet területén.

Sridhar Moorthy marketing modellek

Sridhar Moorthy a torontói Rotman School of Management elnöke. Szakterülete, hogy közgazdasági perspektivából vizsgálja a különböző, a marketing területén felmerülő problémákat. Kutatásaiban főleg a stratégiai nehézségekre fókuszál: a hirdetés, a brandépítés, termékmegkülönböztetés, kiskereskedés, vagy épp az online tér okozta nyomás – melyek mind a marketing gyakorlati alkalmazása kapcsán okozhatnak fejtörést.

marketing-modellek-kotler

A könyv másik szerzője Philip Kotler, kinek neve bizonyára ismerősen cseng azoknak, akik valaha is kapcsolatba kerültek a marketing szakmával. Philip Kotler amerikai tudós, író a Northwestern University Kellogg School of Management iskolájának nemzetközi marketing professzora.

Többszörösen kitüntetett marketing professzor, valamint 15 könyv szerzője vagy társszerzője, melyek közül a leghíresebb a Marketing Management, amely könyv – magyarul is megjelent.

A könyvről

A Marketing Modellek, vagyis Marketing Models című könyv alapjául az utóbbi évek legfontosabb tudományos és adatbázisok vizsgálatán alapuló kutatásai szolgáltak, amelyek olyan eszközöket és modelleket biztosítottak, melyek javítják a marketingben hozott döntések hatékonyságát.

A szerzők tüzetesen megvizsgálták és az olvasók elé tárták ezeket az ígéretes fejlesztéseket, amelyek segítenek a vezetőknek a költséghatékony marketingstratégiák kialakításában. Továbbá a könyv ismerteti a marketingelmélet fejlődésének fontosabb állomásait, melyek lehetővé teszik a marketing területeinek hatékonyabb elemzését.

Diskuráljunk!

Amennyiben tetszett a cikk és szívesen beszélgetne róla,
csatlakozzon csoportunkhoz!
CSATLAKOZOM

Miért érdemes elolvasni?

Jelen könyv már csak azért is lehet fontos olvasmány, mert részletesen felülvizsgálja a különböző marketing modellek alapjául szolgáló elméleteket, majd mélyreható elemzéseknek veti alá azokat.

A marketing összes területét górcső alá veszi, mint:

  • termékeket,
  • árképzést,
  • hirdetéseket,
  • értékesítést,
  • forgalmazást.

Továbbá tartalmazza az utóbbi évek legfontosabb kutatási eredményeit, amelyek kapcsolatba hozhatók az említett marketing területekkel.

A szerzők véleménye szerint életünk minden területén valamilyen modell-alapú megközelítést alkalmazunk. Éppen ezért a könyv egyik célja, hogy megtanítsa az olvasót, hogyan érdemes osztályozni a hagyományos marketing modelleket – különös tekintettel azok módszertanára és céljára -, és milyen területeken célszerű alkalmazni azokat.

A könyv az Amazonról megrendelhető.

TallózóFordításKönyvajánlóGyakorlatVélemény
A témában megjelent írásaink:

Tallózó

Fordítás

Gyakorlati példák

Véleményünk szerint

Ossza meg másokkal is!