Marketing Döntések Magazin

diskurzus marketingről és digitális eszközökről

Díjazzuk, ha díjaznak, avagy mit érdemes tudni az üzleti díjakról

Jelen tallózó cikkünk az üzleti díjak témakörét fogja pro és kontra körbejárni. Kattintson és olvassa el a cikket!

Díjazzuk, ha díjaznak, avagy mit érdemes tudni az üzleti díjakról

1) A bolondok aranya, avagy az üzleti díjak hatása a kis- és középvállalkozásokra

A kis és középvállalkozók körében gyakorta felüti a fejét azon dilemma, vajon célravezető-e, mi több; megéri-e egy díjba befektetni, vagy inkább az adott cég további fejlesztésére kellene fordítani azt az összeget. Jelen kutatás ebben hivatott segíteni nekünk. Ha végigpörgetjük ezt a tanulmányt, választ kaphatunk minden olyan rövid és hosszútávú hatással kapcsolatos kérdésünkre, melyek az egyes üzleti díjak birtoklásából fakadhatnak. Szeretne többet tudni? Olvassa el kutatást!

Fool’s gold? The value of business awards to small businesses

Díjazzuk, ha díjaznak, avagy mit érdemes tudni az üzleti díjakról

2)  Mondd és mutasd, avagy hogyan prosperáljunk egy elnyert üzleti díjból

Ha jól forgatjuk a lapjainkat, egy díjra jelölés, vagy annak megnyerése kedvező szelet adhat a vitorlánknak. Általa nemcsak cégünket népszerűsíthetjük, de akár még új ügyfelek is kopogtathatnak az ajtónkon. Jelen elméleti írásból most kiderül, hogy

  • vajon kik prosperálhatnak abból, ha pályáznak egy üzleti díjra, illetve
  • mi történik akkor, ha egy pályázat sikeresnek bizonyul; az adott cégnek sikerül elnyernie a díjat, majd ezt követően szeretné mindezt a cég brandjének és marketingjének a részévé tenni.

Érdekli, hogyan, illetve milyen módszerekkel vihető mindez véghez? Kattintson és olvassa el az alábbi cikket!

https://nativeadvertisinginstitute.com/blog/award-promote-company-win-customers/

Díjazzuk, ha díjaznak, avagy mit érdemes tudni az üzleti díjakról

3) És az ördög mondá: ,,a hiúság a kedvenc főbűnöm”

Vajon miért van az, hogy sokak szerint a legtöbb üzleti díj kacsa, illetve csak arra vannak, hogy hízzék tőle az ember mája? Miből gyökerezhet mindez, mi állhat a háttérben? A soron következő cikket azért érdemes elolvasni, mert objektív módon tárgyal olyan jelenségeket, mint az üzleti díjak felépítése, vagy épp az ügyfelekből való pénzkicsikarás. Mindezekről ugyanis elég kevés felületen lehet olvasni, lévén, hogy mind tabutémának számít. Tudjon meg többet a témáról! Kattintson és olvassa el a cikket!

https://medium.com/@jimdee/why-most-business-awards-are-a-scam-preying-on-pride-bb6a7bb2d383

Díjazzuk, ha díjaznak, avagy mit érdemes tudni az üzleti díjakról

4 kérdés az ideális egyedi értékajánlat meghatározásáról

Egy cég értékajánlata egy stratégia mentén meghatározott állítás, mely definiálja annak egyedi értékajánlatát (Unique Selling Point). Ám egy cég összes értékajánlatát belesűríteni egyetlen ajánlatba - embert próbáló feladat. Jelen cikkünkben ezért néhány olyan lényegi kérdést tettünk fel, melyeket cégének mindenképp meg kell fontolnia, mielőtt kőbe vésné tulajdon értékajánlatát.

Olvassa el ezt az írásunkat is!
usp fordítás

4) 11 storytelling formula, mely még hatékonyabbá teheti cégünk közösség média marketingjét

Seth Godin szerint a marketing – akár egy történet elmesélésének művészete –  abban áll, hogy előbb megpendít egy húrt a hallgatóságban, majd szépen, akár egy tanult dallam, továbbterjed. A következő cikket azoknak ajánljuk, akik jelenleg azon tanakodnak, vajon egy üzleti díjba, vagy inkább saját cégük marketingjébe invesztáljanak. Számos opció közül lehet válogatni, hogyan is érdemes működő storytellinget csinálni egy adott vállalkozásnak, illetve hogy egyes marketing lépések mennyire fellendíthetik az üzletet – akár díjak nélkül is.

https://buffer.com/library/storytelling-formulas

Díjazzuk, ha díjaznak, avagy mit érdemes tudni az üzleti díjakról

5) Az üzleti díj, mint marketing stratégia

Interjú Russ Fordyce, a Business Intelligence Group és a BIG Awards alapítójával. Igaz, nem mai cikkről van szó (2015-ös), de mindenképp érdemes lesz elolvasni. Fordyce és csapata ugyanis mind a mai napig számos üzleti díj programot működtet, és – ahogy az majd a válaszokból is kiviláglik-, talán nem is gondolnánk, de meglehet: éppen a cégünk által elnyert üzleti díj képezi majd sikeres marketing stratégiánk velejét. És hogy mindez hogyan lehetséges? Kattintson és olvassa el az interjút!

https://blog.thesocialms.com/business-awards-marketing-strategy-interview/

Díjazzuk, ha díjaznak, avagy mit érdemes tudni az üzleti díjakról

Amennyiben érdekesnek találta cikkünket, ajánljuk, olvassa el a továbbiakat is.
Ossza meg másokkal is!