Marketing Döntések Magazin

diskurzus marketingről és digitális eszközökről

A kiegyezés kora – Reklám Vs. közönség

Könyvajánlónkban egy olyan reklámpszichológiával kapcsolatos könyvet ajánlunk olvasásra, mely – magyar nyelven és magyar példákat is felsorolva – átfogóan bemutatja a marketing és reklámozás pszichológiai mozgatórugóit, külön kitérve arra, hogy hogyan módosulnak a szabályok a digitális térben.

Reklám és pszichológia a webkorszakban 4.0 - A kiegyezés kora

Megjelent: Kommunikációs Akadémia Kft., 2018

A szerzőről:

 Reklám és pszichológia a webkorszakban 4.0 - A kiegyezés kora

A kép forrása: https://hu.wikipedia.org/

Sas István Balázs Béla-díjas magyar filmrendező, reklámpszichológus, műsorvezető. Érdemes művész. Számos nemzetközi reklámfesztivál díjazottja, nyolcszoros cannes-i díjnyertes. Több mint 2000 reklámfilm írója és rendezője. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán és a BGE  Külkereskedelmi karán tanított. A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember. Személyes honlapjáról számos előadása letölthető.

 Válogatás könyveiből:

  • Ezt nem adom, ez disznósajt!
  • Reklám a jóért
  • Az Ötletes Reklám
  • Reklám és pszichológia
  • Reklám és pszichológia a webkorszakban

A könyvről:

A könyv a reklámozók és a fogyasztók között fennálló ellentétről szól. Mindegyik akar valamit a másiktól, és minden lépésnek van egy ellenlépése. A könyv végigveszi a reklám készítése és befogadása mögötti pszichológiai okokat, bemutatja, hogy hogyan változott az elmúlt évszázadban a fogyasztói társadalom hozzáállása a reklámokhoz, és ez milyen lépésekre és fejlesztésekre kényszerítette a marketingeseket, bemutatja, hogy milyen szakmai elgondolások találhatóak a különböző terméktípusok különböző taktikájú reklámozása során, valamint, hogy ezek sikerességét hogyan befolyásolja az, hogy milyen csatornán jut el a fogyasztókig.

A könyv alaposan körbejárja a marketing további nehézségeit a digitális térben. Azt mutatja be, hogy a közösségi média megjelenése és a felhasználók aktív bevonódása a reklámiparba hogyan változtatta meg a marketing módszereit.

Google Analytics elmélet és gyakorlat az alapoktól

Egy cég értékajánlata egy stratégia mentén meghatározott állítás, mely definiálja annak egyedi értékajánlatát (Unique Selling Point). Ám egy cég összes értékajánlatát belesűríteni egyetlen ajánlatba - embert próbáló feladat. Jelen cikkünkben ezért néhány olyan lényegi kérdést tettünk fel, melyeket cégének mindenképp meg kell fontolnia, mielőtt kőbe vésné tulajdon értékajánlatát.

Olvassa el ezt az írásunkat is!
Google analytics könyv

Miért érdemes elolvasni?

A könyvet nem csak azoknak érdemes elolvasnia, akik aktívan részt vesznek a marketing kreatív folyamataiban, hanem mindenkinek, akit érdekel a reklámozás pszichológiája. Továbbá, ha a befogadói oldalon áll, és szeretné érteni, hogy a hirdetések milyen pszichológiai taktikákat alkalmaznak és hogyan próbálnak hatni rá.

A könyv,

  • mintegy tankönyvként funkcionálva, végigveszi a reklámozás összes területét.
  • elmagyarázza az alapkifejezéseket, így előzetes tanulmányok nélkül is érthető.
  • minden állítást kampánypéldákkal illusztrál.
  • a nemzetközi példák mellett hazai jellegzetességeket is elemez.
  • naprakész áttekintését nyújtja a digitális térben történő tendenciáknak, az online marketing jellegzetességeinek és nehézségeinek.
  • lehetséges megoldásokat nyújt  – elmagyarázva azok előnyeit és hátrányait – a digitális reklámozás különböző megközelítéseihez.

A könyv jelenleg megrendelhető a Bookline és a Libri oldaláról is.

Amennyiben érdekesnek találta cikkünket, ajánljuk, olvassa el a továbbiakat is.
Ossza meg másokkal is!