• ha érdeklődik a marketing iránt
  • ha szeretne naponta egy-egy új cikket olvasni
  • ha szeretne képben lenni a legújabb marketing trendekkel
  • ha szeretné közre adni és megosztani gondolatait
  • ha szeretne alaposabban elmélyülni a marketing szakma egy-egy témájában
  • ha szeretne szakmai diskurzust folytatni

Akkor csatlakozzon közösségünkhöz!

 

Csatlakozom
a csoporthoz
Kérem
az értesítőt

  • tájékozódjon
  • látogasson el blogunkra
  • olvassa aktuális témákat feldolgozó cikkeinket
  • ossza meg véleményét, tudását
  • vitassa meg egy hozzáértő közösséggel a marketing szakma dilemmáit
  • publikálja nálunk saját szakmai véleményét
  • Amennyiben nincs ideje napi rendszerességgel követni bennünket, vagy úgy érzi, egy-egy írásunkról lemaradt, akkor iratkozzon fel kéthetente érkező értesítőnkre.
  • Válassza ki, hogy melyik napon és milyen napszakban szeretné megkapni tematikus összefoglalóinkat
  • Az értesítő az aktuális témával kapcsolatosan megjelent cikkeinken kívül, további érdekes írásokat is tartalmaz.

Kik vagyunk?

Célunk, hogy a marketing elveivel, és a digitális eszközök gyakorlati használatával foglalkozó szakmai fórumot teremtsünk. Célunk, hogy ebben a közösségben a vállalkozások döntéshozói, valamint a jelenlegi és a jövőbeli marketing szakemberek közösen vitassák meg a szakma legújabb elméleteit és gyakorlati problémáit.

Fontosnak tartjuk, hogy olvasóink átfogó képet, valamint újfajta látásmódot kapjanak vezetőként a marketingről, a digitális eszközök használatáról, illetve az adatokkal alátámasztott eredmények értelmezéséről. Az önálló marketing döntések meghozatalához.

A csoport tagjai számára igyekszünk több műfajban is hasznos, valamint vitákra, szakmai észrevételekre, és közös gondolkodásra számot tartó írásokat közzétenni. 

A csoportban biztosítani kívánjuk a kiegyensúlyozott, tartalmas viták, és a szakmai érvekkel alátámasztott objektív vélemények megjelenésének lehetőségét.

Írásaink

Buyer persona – Művészet, vagy tudomány?

Könyvajánlónkban most egy átfogó, a Buyer Persona kialakítását és annak előnyeit, felhasználási lehetőségeit összefoglaló kötetet veszünk górcső alá.

celcsoportok-konyvajanlo

0 comments

5 marketing trükk a célközönség eléréséhez

E heti fordításunkban 5 olyan marketing trükköt fogunk bemutatni, melyek segítségünkre lehetnek célközönségünk elérésében.

5 marketing trükk a célközönség eléréséhez

0 comments

A csoportunkban publikált tartalmak szorosan kapcsolódnak a Marketing döntések blogban megjelentekhez, ugyanakkor lehetőséget kívánunk biztosítani mindenki számára, hogy a kommentelés lehetőségén túl – saját nevén – közzétegye gondolatait.

Amennyiben Ön is szeretne publikálni nálunk, a megjelentetni kívánt írást a szerk@marketingdontesek.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

További információért olvassa el www.marketingdontesek.hu oldalon található publikálási szabályzatunkat.
Publikálni szeretnék