Marketing Döntések Magazin

diskurzus marketingről és digitális eszközökről

Mi mind egyéniségek vagyunk, avagy hogyan találjuk meg az ideális értékajánlatot?

Egy cég számára megalkotni az ideális értékajánlatot: kitalálni, vajon mi teszi cégünket különlegessé, nem egyszerű feladat. Egy olyan könyvet ajánlunk most olvasásra, melynek segítségével olyan tudásra tehetünk szert, mellyel nemcsak megkülönböztethetjük, de különlegessé és emlékezetessé varázsolhatjuk brandünket.

Mi mind egyéniségek vagyunk, avagy hogyan találjuk meg az ideális USP-t (usp könyvajánló)

Megjelent: Amazon Digital Services LLC (2014. április 9.)

A szerzőkről

usp könyvajánló Tara Jacobsen Rebekah Welch

A kép forrása: https://www.amazon.com/

Tara Jacobsen és Rebekah Welch, a Marketing & Media Monsters (továbbiakban csak: M & M Monsters) alapítói, számos könyv szerzői, tanácsadók, vloggerek – ez utóbbi több mint 500 ezer főnyi hallgatóságot jelent világszerte. Arra tették fel az életüket, hogy segítséget nyújtsanak vállalkozók ezreinek, hogy azok fejleszthessék marketing stratégiájukat és sikerre vihessék cégüket, brandjüket.

Rebekah Welch a kapcsolat marketing, a pozicionálás és a közösségi média szakértője.

Tara Jacobsen ezzel szemben egyfajta ,,Authority Marketing” szakértő, amit úgy is definiálhatnánk: nem pusztán influencer, de egyben a szakma egyik jeles képviselője, aki elsőrendű munkát végez választott területén. Szinte mindenféle-fajta vállalkozással dolgozott már, ha úgy tetszik, mindnek beszéli a nyelvét, így képes azok egyedi jellegét sikeres marketing rendszerré konvertálni.

A könyvről

Adódik a kérdés, vajon hogyan alkossuk meg cégünk saját egyedi terméktulajdonságát, hogy leendő ügyfeleink inkább minket és ne az uniformizált ,én is különböző vagyok’ versenytársakat válasszák a piacon.

usp konyvajanlo brian élete

A kép forrása: https://uproxx.files.wordpress.com

"Brian: [...] Nektek nem kell követni senkit sem! Nektek önállóan kell gondolkodnotok! Ti mind egyéniségek vagytok!
Tömeg: Igen, mi mind egyéniségek vagyunk!
Brian: Ti mind különbözőek vagytok!
Tömeg: Igen, mi mind különbözőek vagyunk!
Egy ember a tömegből: Én nem...
Tömeg: Sss!"

A hirdetési opciók tengerében manapság bizony jó, ha a tarsolyunkban lapul egy csipetnyi USP.  Amennyiben cégünk nem rendelkezik valami olyan dologgal, mely nemcsak megkülönbözteti, de különlegessé, mi több, kívánatossá teszi azt vásárlóink szemében, könnyen feledésbe merülhetünk.

Célcsoport vagy buyer persona?

Ahhoz, hogy valamit sikerrel értékesítsünk, tisztáznunk kell, hogy kik azok, akik úgy érzik, számukra termékünk nélkülözhetetlen. Nyilvánvaló, hogy sokszor még az sem egyszerű, hogyan gondoljunk vásárlóinkra. E heti tallózónkban a célcsoportok és a buyer persona (az elképzelt és csoportra reprezentatív minta vásárló) meghatározásának szükségességét járjuk körül.

Olvassa el ezt az írásunkat is!
Célcsoport vagy buyer persona fejléc

Miért érdemes elolvasni?

,,Ha marketingre kerül a sor, az Ön cégének egész egyszerűen fel kell tárnia, világosan meg kell mutatnia, hogy az adott termék, vagy szolgáltatás, amit megvásárlásra kínál, hogyan és mi módon fogja az ő tulajdon életüket bármilyen módon jobbá tenni.”

,,Gondoljon úgy marketing eszközeinek arzenáljára, mintha az egy óriási hirdetőtábla lenne. Egy adott személy épp csak vet rá egy pillantást – nem többet 30 másodpercnél -, hogy átfussa, mielőtt tovább menne, vagy egész egyszerűen a szemétbe dobná.”

Elsőre könnyű munkának tűnhet megalkotni a cég számára ideális USP-t: kitalálni vajon, mi tesz minket különlegessé.

Jelen könyv abban lehet segítségünkre, hogyan:

  • alkossunk frappáns, célravezető, mégis egyedi üzeneteket,
  • és mi módon, milyen csatornán közvetítsük azokat célcsoportunknak, potenciális vásárlóinknak,
  • kerüljük el az egész folyamat azon buktatóit, mely során hiteltelenné, mi több, nevetségessé tennénk cégünket, brandünket.

A könyv az Amazonról megrendelhető.

Amennyiben érdekesnek találta cikkünket, ajánljuk, olvassa el a továbbiakat is.
Ossza meg másokkal is!