Mit tegyen, amennyiben publikálni szeretne nálunk?

Hogyan kerül közlésre az írás?

  • A cikkeket publikálásra kész formában a Marketing Döntések szerkesztőségi címére (szerk@marketingdontesek.hu), a Szerkesztőségnek címezve kell megküldeni.
  • A blogon, illetve a Marketing Döntések csoportban csak előzetesen megküldött, szakmai vitán (alább található) részt vett írások kerülnek közlésre.

Hogyan nézzen az ki az írás?

  • A szerzőknek négy műfajt ajánlunk: könyvrecenzió, fordítás, gyakorlati és elméleti problémát körüljáró, vagy véleménycikk.
  • Az írásnak tartalmaznia kell egy vitára serkentő feltevést is, amit utána a blog közössége közösen járhat körbe.
  • Tartalmaznia kell a publikálandó téma főbb állítását és gyakorlatokra, legújabb elméletekre vagy elméleti felvetésekre való reflektálást.
  • A publikációkat elektronikusan, szerkeszthető (.doc, .docx) formátumban kell a szerkesztőség címére csatolt fájlként eljuttatni (12-es betűméret Times New Roman, 1500-2500 karakter terjedelemben).

Mit kell vállalni szerzőként?

  • Az írást vállalati döntéshozók, marketingesek számára érdekes problémafelvetéssel kell megírni.
  • A szerzőnek biztosítania kell, hogy az általa készített cikk teljes egészében eredeti munka. Amennyiben a szerző használja mások munkáját, akkor azt megfelelően hivatkozva és idézve teszi.
  • A cikkben olyan részletezettséggel kell ismertetni az adatok és a referenciák körét, hogy a kutatás alapjai mások számára is megismételhetővé váljanak.
  • A szerzőnek hivatkoznia kell mindazokra a művekre, kiadványokra, amelyek befolyásolták munkáját.
  • Azonos publikáció több lapban történő megjelentetése a szerkesztőség engedélyéhez kötött.
  • Mindazokat, akik jelentős mértékben hozzájárultak a tanulmány elkészültéhez, társzerzőként szerepeltetni kell.

Mi történik a beküldés után?

  • Miután a szerző megküldte írását a Marketing Döntések szerkesztőségi címére, meghívást kap egy workshopra, melynek keretein belül a szerző és a szerkesztőség tagjai egy szakmai beszélgetés során alaposan átbeszélik az írás témáját.

Kik lesznek a workshop résztvevői?

  • Workshopra minden második héten sor kerül.
  • A beküldött írások szerzői automatikusan kapnak meghívót az eseményre.
  • A szerkesztőség tagjai minden workshopon részt vesznek.
  • Más érdeklődők előzetes jelentkezés alapján vehetnek részt a workshopon.
  • A workshopok maximális létszáma 10 fő.

Hogyan kerül publikálásra az írás?

Az írások megjelenése előtt lehetővé tesszük, hogy a szerzők szakmai beszélgetéseken ütköztessék véleményeiket.

A szerzők a publikációkért díjazásban nem részesülnek.

Továbbá a szerzőről megjelentetünk egy fotót és egy maximum 150 karakter hosszú bemutatkozót.

Milyen elveket követünk mi?

  • Marketing Döntések blog eredeti publikációkat közöl
  • a tények korrekt összegyűjtése és felhasználása
  • kételkedés lehetőségének biztosítása, a még nem bizonyított hipotézisekkel kapcsolatban
  • tolerancia, és annak elfogadása, hogy ugyanazon problémára több megoldás is létezhet
  • kultúrált vita, melynek alapja az érvrendszer és a tények
  • az eredményekhez való szabad hozzáférés biztosítása
  • a kollektív eredményeket nem szabad kisajátítani, azokat a közösség által létrehozott értéknek tekintjük

Ki működteti a blogot, és a csoportot?

A Marketing Döntések elektronikus szakmai blog létrehozója, és működtetője az Areté Marketing Coaching Kft. Mindettől függetlenül, mint vállalkozás vállalja, hogy semmilyen hirdetést, vagy értékesítést támogató tartalmat nem helyez el a felületeken. Továbbá a blogban írásokkal rendelkező további szerzőket rendszeresen meghívja szakmai fórumaira, workshopjaira, hogy ezzel is hozzájáruljon egy vállalatokon, marketing szolgáltatókon átívelő szakmai nyilvánosság létrejöttéhez.