Keywords (kulcsszavak)

Meghatározás:
Kulcsszavak olyan szavak vagy kifejezések, amelyeket az interneten tartalom létrehozásakor használnak annak érdekében, hogy a keresőmotorok könnyen megtalálják és indexálják a tartalmat. A kulcsszavak segítenek meghatározni egy weboldal témáját és tartalmát, és kulcsfontosságúak a keresőmotor-optimalizálás (SEO) szempontjából, mivel befolyásolják az oldal rangsorolását a keresőmotorok találati listáiban.

Kontextus és használat:
A kulcsszavak kiválasztásakor fontos figyelembe venni a célközönség keresési szokásait, a versenytársak használt kulcsszavait és a keresési volumenet. A kulcsszavakat weboldalak tartalmában, címkéiben, meta leírásaiban és URL-címekben is fel lehet használni a láthatóság növelése érdekében. Egy jól megválasztott kulcsszó-stratégia jelentősen javíthatja egy weboldal keresőmotorokban való megjelenését és a célzott forgalom mennyiségét.

Példa:
Egy online biobolt lehet, hogy kulcsszavakként használja a “bio élelmiszerek online vásárlása”, “organikus gyümölcsök és zöldségek” vagy “gluténmentes termékek” kifejezéseket. Ezek a kulcsszavak segíthetnek a bolt weboldalának magasabb rangsorolásban megjelenni a keresőmotorok találati oldalain, amikor a potenciális vásárlók az adott termékekre keresnek.

Kapcsolódó kifejezések:

SEO (Search Engine Optimization)
Content Marketing (Tartalommarketing)
Google Ads
Landing Page
PPC (Pay Per Click)